General information
city: mexico city
state/province: mexico city
country: mexico
department: technical_service_engineering
date: thursday, september 26, 2024
working time: full-time
ref#: 20034057
job level: individual contributor
job type: experienced
job field: technical_service_engineering
seniority level: associate
description & requirements
about xerox holdings corporation
for more than 100 years, xerox has continually redefined the workplace experience. Harnessing our leadership position in office and production print technology, we’ve expanded into software and services to sustainably power today’s workforce. From the office to industrial environments, our differentiated business solutions and financial services are designed to make every day work better for clients — no matter where that work is being done. Today, xerox scientists and engineers are continuing our legacy of innovation with disruptive technologies in digital transformation, augmented reality, robotic process automation, additive manufacturing, industrial internet of things and cleantech. Learn more at and explore our commitment to diversity and inclusion.
requisitos:
1. sexo indistinto
2. mínimo carrera técnica concluida o ingeniería.
3. inglés técnico
4. dominio paquetería de office
5. experiencia mínima de 5 años en posición similar dando mantenimiento en equipos de impresión alta producción, conocimientos en electrónica, mecánica, redes y computación.
propósito del papel:
proveer mantenimiento preventivo y correctivo a equipos de impresión, especializados a equipos de alta producción y multifuncionales, manteniendo un alto nivel de desempeño del equipo, así como excelente servicio al cliente.
ocupaciones:
1. prácticas de mantenimiento preventivo y correctivo a los equipos instalados.
2. asesorar al cliente del buen uso de los equipos.
3. analizar causa de las averías técnicas para respuesta eficaz.
4. cambio de partes por daño.
5. documentar reparación, llenado de bitácora, reportes diarios, etc.
6. responsable de resguardo de activos (partes, herramientas, etc.)
habilidades:
1. analítico
2. disciplinado
3. servicio al cliente
4. sensación de urgencia
#j-18808-ljbffr