.corporate overviewhubbell incorporated was founded in 1888 and has grown into an international manufacturer of quality electrical, lighting and power solutions with more than 75 brands used and recognized around the world. Our founder, harvey hubbell, developed tooling and equipment to serve the growing demand for new assembly and manufacturing machinery during the industrial revolution. An early, and one of many patents awarded, came for the creation of the first practical method to control electricity through the pull chain socket that remains unchanged today. As a market leader in reliable, electrical solutions, we provide more than half a million products delivered through our various business groups. Hubbell is committed to continually innovating solutions that work, transforming old products with new ideas, and ensuring that we energize, enlighten and empower the communities that support us.division overviewhubbell construction & energy (hce) focuses on products to support four business segments: connectors, grounding & tooling, gas connectors & accessories, harsh & hazardous, and distribution. With markets in renewable energy, lighting, transportation, data center, telecom, utility, extreme environment, gas and water distribution, power generation and oil & gas, we guarantee that our products set the standards for industry solutions. Our success not only depends on our value proposition, but on the strength, knowledge and expertise of our employees.customer service specialist iiresponsable de una cartera específica de clientes en lo relacionado al proceso order to cash (o2c), asegurando la atención en tiempo y forma de los requerimientos recibidos por los clientes externos, vendedores y clientes internos, con estricto apego a los requerimientos y lineamientos organizacionales. Ser filtro de entrada de pedidos que cumplan con nuestras políticas de ingresos, teniendo un procesamiento preciso en la captura (sin errores), llevar el monitoreo y seguimiento de éstos hasta su embarque, asegurando cumplimiento de los requerimientos de los clientes y brindar atención inmediata post venta para las incidencias que se presenten. Respaldar las operaciones con los expedientes digitales para auditorías. Seguimiento diario del backlog de sus clientes, adelantarnos a revisión y confirmación de fechas futuras, buscando mejorar los tiempos de entrega y manteniendo comunicación en todo momento con los clientes y vendedores, actualizando el estatus de sus materiales. Proporcionar tiempos de entrega a vendedores y clientes. Escalamiento oportuno de críticos a la coordinación. Buscar soluciones a los problemas que impacten la experiência del cliente, ejecutar con foco a los objetivos del área y con las prioridades de operación claras