*responsibilities*:
- work with senior leadership and business analysts to understand and document business needs for sales reporting.
- produce sales performance reporting/business intelligence for all levels of the consumer banking organization; audience includes field leadership, product, segment and senior leadership; development lifecycle includes data analysis, kpi development, report design, and process/delivery automation.
- design, enhance, and maintain database objects hosted in oracle, teradata, and similar platforms.
- perform detailed analysis of data structures, indexes, partitions, and related database objects in order to provide recommendations for/implementation of strategies for data storage and performance optimization.
- perform periodic reviews of security configuration, information privacy controls, and access audits to ensure that data storage and accessibility adhere to corporate standards.
- work with team members to coordinate and collaborate on development projects, maintenance, and bau tasks related to reporting and business intelligence development and data management.
- development and support of multiple data integration tasks (etl) to support reporting.
- provide on-going data validation and performance metrics related to data integration.
- ensure automated reporting processes are running as expected.
- fulfilling the clients' necessities while providing an exceptional client experience is the expected behavior from all our employees and it will be measured by specific metrics.
*qualifications*:
- 6-10 years relevant experience
- analytical background with technical and problem solving skills
- ability to balance multiple projects and deadlines
- excellent verbal and written communication skills
- ability to work in a fast-paced team environment
*education*:
- bachelor's/university degree, master's degree preferred
descripción de puesto
lograr resultados a través de la gestión de equipos de trabajo en una zona geográfica del país, garantizando los estándares de calidad que requiere el negocio.
así mismo, a través de habilidades de comunicación y diplomacia, debe guiar e influir en su equipo de trabajo para lograr los resultados esperados a fin de lograr los objetivos diarios.
debe planificar, implementar y evaluar estrategias de venta para el logro de objetivos de sus equipos de trabajo.
escolaridad:
maestría preferentemente
experiência laboral:
6 años de experiência en ventas
experiência en atención y servicio al cliente.
gestión de equipos de trabajo.
(250 personas aprox)
gestión de operación con socios comerciales
conocimientos:
conocimientos deseables en productos financieros básicos y ventas generales.
inglés intermedio b1.
conocimientos tecnológicos:
manejo de microsoft office, outlook y zoom.
adicionales:
disponibilidad para viajar.
competencias y habilidades:
comunicación
liderazgo
negociación
capacidad para representar a la organización ante los líderes de las organizaciones asociadas.
conocimiento de las operaciones bancarias generales y oportunidades de venta cruzada.
1.gestión integral del equipo de venta en una zona geográfica del país.
2.liderar a los gerentes que están asignados en su célula de trabajo.
3.servir como propulsor de relaciones a nível de dirección para ayudar a los gerentes de ventas a fomentar y mantener relaciones diplomáticas con los socios comerciales.
4.gestionar escalamientos y proporcionar soluciones a las necesidades del canal.
5.evaluar adecuadamente el riesgo cuando se toman decisiones comerciales, demostrando una consideración particular por la reputación de la firma y salvaguardando al banco, sus clientes y activos, impulsando el cumplimiento de las leyes, reglas y regulaciones aplicables, adhiriéndose a las políticas, aplicando un juicio ético y sólido con respecto al comportamiento personal, la conducta y prácticas comerciales y escalar, gestionar y reportar problemas de control con transparencia, así como también supervisar de manera efectiva la actividad de otros y crear responsabilidad con aquellos que no mantienen los estándares del canal.
*job family group*:
consumer sales
- *job family*:
telesales
- *time type*:
full time
- citi is an equal opportunity and affirmative action employer.
qualified applicants will receive consideration without regard to their race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, disability, or status as a protected veteran.
view the "*eeo is the law*" poster.
view the *eeo is the law supplement*.
view the *eeo policy statement*.
view the *pay transparency posting