Ceva logistics provides global supply chain solutionsto connect people, products and providers all around the world.present in 170 countries and with more than 110,000 employeesspread over 1,300 sites, we are well on our way to achieving ourvision: to be a top 5 global 3pl.
we believe that our employees arethe key to our success.
we want to engage and empower our diverse,global team to co-create value with our customers through oursolutions in contract logistics and air, ocean, ground, andfinished vehicle transport.
that is why ceva logistics offers adynamic and exceptional work environment that fosters personalgrowth, innovation, and continuous improvement.
dare to grow!
joinceva logistics, and you will be part of a team that valuesimagination, encourages boldness and exemplarity, and is committedto excellence in everything we do.
join us in our mission to shapethe future of global logistics as we become a global leader in thelogistics industry.
as we continue growing at a fast pace, will you"dare to grow" with us?
pricing specialist requisitos: - lic.relaciones internacionales, comercio internacional,.
administraciónde empresas, ing.
industrial, logística afín.
- ingles avanzado -experiencia de 2-3 años en posicion similar - conocimientos enlogística, busqueda, desarrollo y gestion de proveedores detransporte, desarrollo y actualizacion tarifas- costos, operacionesterrestres.
- microsoft office - disponibilidad de horario.funciones del rol: - administrar base de precios, negociación conproveedores.
- responsable de presentar, analizar y explicar lasvariaciones en las tarifas vs costo vs competencia márgenes derentabilidad.
- desarrollar las tarifas necesarias de conformidad alos requerimientos de los clientes, para el diseño de propuestascomerciales rentables.
- asistir en el desarrollo de los objetivosdel proyecto o programa terrestre, que incluye los presupuestos,los plazos, los materiales, el personal y otros requerimientos delproyecto, recibe orientación y presenta información a la gerencia.- puede desarrollar y gestionar áreas de alcance o impactomoderado.
competencias: - liderazgo - negociacion - actitud deservicio - proactividad - capacidad de análisis - solución deproblemas - iniciativa - innovación - trabajo enequipo