*about stori*
stori is a fast-growing, venture-backed financial technology company, on a mission to democratize credit access for 400 million underbanked latam consumers.
stori currently operates in mexico and has a global team with offices in arlington virginia, mexico city, and asia.
we have quickly made our mark as one of the top digital banks in mexico with more than two million applicants for our credit card product since launching.
stori is one of the top-funded startups in the region with us$250 million raised to date.
we are backed by top global venture capital funds, such as ggv capital, gic, lightspeed venture partners, general catalyst, goodwater capital, mexico's tresalia capital, vision plus capital, bai capital and source code capital; who have successfully invested in startups such as affirm, airbnb, alibaba, stripe, and tiktok.
stori has a standout founder team among fintechs, leveraging 100+ years of accumulated experience in consumer finance, banking and technology across mastercard, intel, capital one, morgan stanley, ge capital, and hsbc in the u.s., mexico and asia.
the team has launched and managed many multi-million-customer credit card products globally, providing a wide breadth of experience and knowledge to our team.
we welcome diversity of background, experience and thinking.
storians are passionate about our mission and take pride in the products we build.
our culture thrives off of a flat structure and an inclusive environment where all of our employees can be their authentic selves, with boundless opportunities for professional growth.
*objetivo de la posición*:
realizar las actividades propias del flujo de materiales y/o servicios, desde la recepción de insumos hasta el envío a los proveedores de mensajería, para una mayor eficiencia del proceso de fulfillment y entrega.
*responsabilidades*:
- recepción de tarjetas: responsable de recibir el total de tarjetas entregadas por el proveedor.
(incluido tipo de producto, cantidad y que estas se encuentren en buen estado).
- preparación del empaque y etiquetado: en esta etapa se realiza el algoritmo de impresión de guías, se introduce el producto en el embalaje y se adhiere la etiqueta de envió con los datos de entrega para el transportista.
- expedición del envío: se entrega el servicio al proveedor de mensajería para su distribución y entrega final.
- cambios y devoluciones: recepción de logística inversa (devoluciones).
- control de entradas y salidas: registro de actividades asignadas diariamente (cantidad de tarjetas trabajadas por día).
*requisitos*:
- preparatoria concluida o licenciatura en curso, trunca.
- mínimo un año de experiência en actividades similares.
- experiência en logística de salida, logística inversa, contacto con proveedores de mensajería, (reportes).
- conocimientos y manejo básico de paquetería, (excel intermedio, se realizará prueba).
- manejo de sistemas de primera milla (dhl, 99minutos y redpack o cualquier tipo de paquetería dentro de la república mexicana ya sea nacional o internacional).
- responsabilidad y compromiso.
- disponibilidad de horario.
- trabajo bajo presión.
- proactividad
- trabajo en equipo.
- disciplina, organización y honestidad.
- deseable nível de inglés básico.
*what we offer*
- make a positive impact on the lives of our customers via financial inclusion
- professional development opportunities
- international exposure & work experience
- competitive salaries
- flexible schedule including remote work
- generous vacation
- english classes
- mental health support
- extended maternity and paternity leave
- yoga and exercise classes
- company swag
- legally required benefits