See designs and delivers packaging solutions that protect essential goods transported worldwide, preserve food, enable e-commerce and digital connectivity, and help create a global supply chain that is touchless, safer, less wasteful, and more resilient.
See strives to foster a caring, high-performance growth culture that will deliver consistent, sustainable profitable growth and accelerate our performance - a culture where accountability is clear and aligned, and where we reward business outcomes and impact. Our culture guides everything we do - how we partner with our customers and suppliers, attract and retain top talent, and create value for our stakeholders.
Como parte del equipo de crédito y cobranza, serás responsable de seguir y gestionar una cartera de clientes en américa del norte, teniendo en cuenta los objetivos financieros de nuestra empresa y nuestras políticas internas (finanzas, ventas). ¿cuáles serán tus principales responsabilidades?
Responsable de atender una cartera de clientes.
Trabajar con otros departamentos (ventas, servicio al cliente) para resolver consultas y fomentar la mejora continua.
Participar en proyectos de mejora.
Organizar, en coordinación con el supervisor de crédito y cobranza, las acciones a tomar: liberación de pedidos de clientes, reembolso de notas de crédito, procedimientos legales.
Verificar, configurar y actualizar las cuentas de los clientes: investigar información financiera y comercial, comprobar la salud financiera de los clientes, solicitudes de límites de crédito y seguimiento de acuerdo con las políticas del grupo.
Negociar planes de pago con clientes específicos para gestionar notas de crédito, cuando el proceso lo requiera. ¿cuáles son las habilidades que necesitas para tener éxito?
Inglés avanzado conversacional.
Experiência relacionada en crédito y cobranza o finanzas.
Excel intermedio.
*requisition id*: 46575
*relocation*: no
see is committed to attracting, selecting, and developing talent that reflects the diversity of the communities and customers we serve. We take pride in our selection process to identify, infuse, and grow talent to align with our culture, values, and norms. See prioritizes talent development, fostering a culture of continuous growth and career progression. The company is committed to providing equal employment opportunities to all applicants for employment and to all employees, without regard to race, color, religion, gender identity or expression, national origin, age, protected disability, veteran status, or any other protected status in accordance with applicable federal, state and local laws.
Link1 mon1