General information
press space or enter keys to toggle section visibility
city mexico city state/province mexico city country mexico department technical customer services date tuesday, june 25, 2024 working time full-time ref# 20033496 job level individual contributor job type experienced job field technical customer services seniority level associate
description & requirements
press space or enter keys to toggle section visibility
about xerox holdings corporation
for more than 100 years, xerox has continually redefined the workplace experience. Harnessing our leadership position in office and production print technology, we’ve expanded into software and services to sustainably power today’s workforce. From the office to industrial environments, our differentiated business solutions and financial services are designed to make every day work better for clients — no matter where that work is being done. Today, xerox scientists and engineers are continuing our legacy of innovation with disruptive technologies in digital transformation, augmented reality, robotic process automation, additive manufacturing, industrial internet of things and cleantech.
requisitos:■ sexo indistinto■ mínimo carrera técnica concluida o ingeniería.■ inglés técnico■ dominio paquetería de officeexperiencia mínima de 5 años en posición similar dando mantenimiento en equipos deimpresión alta producción, conocimientos en electrónica, mecánica, redes y computación.propósito del papel:proveer mantenimiento preventivo y correctivo a equipos de impresión, especializados a equiposde alta producción y multifuncionales, manteniendo un alto nivel de desempeño del equipo, asícomo excelente servicio al cliente.ocupaciones:■ practicas de mantenimiento preventivo y correctivo a los equipos instalados.■ asesorar al cliente del buen uso de los equipos.■ analizar causa de las averías técnicas para respuesta eficaz.■ cambio de partes por daño.■ documentar reparación, llenado de bitácora, reportes diarios, etc.■ responsable de resguardo de activos (partes, herramientas, etc.)habilidades:■ analítico■ disciplinado■ servicio al cliente■ sensación de urgencia