*this job profile is not validated by subject matter experts yet.*
- assure the efficient operation of an office or department, supervising administrative and secretarial employees, through coordination of a wide range of services. Prepare work schedules, ensure critical function coverage (e.g. reception, telephones, mail), recruit temporary and permanent employees for admin/secretarial positions, and maintain and manage office supplies and equipment. Provide orientation regarding office procedures and policies, monitor work performance, and process time sheets.*administración*
- este nível no es importante para esta responsabilidad*liderazgo y dirección*
- comunica el plan de acción local. Explica cómo se relaciona esto con la estrategia y el plan de acción de la función y la misión y visión de la organización en general. Motivar a las personas a alcanzar los objetivos locales del negocio.*gestión de operaciones*
- supervisa a otros que trabajan dentro de sistemas operativos establecidos.*compras*
- logra objetivos específicos de compras dentro del área de responsabilidad. También puede implicar trabajar para mejorar los procedimientos establecidos de contratación.- universitario / postgrado (máster)
*id de solicitud*:13118
*número de vacantes*:1.0
*tempo parcial / tiempo completo*:a tiempo completo
*permanente / temporal*:permanente
*país/región*:mx
*ubicación/es*:monterrey, nle, mx, 64440
*viajes necesarios*:50-75%
*lugar de trabajo*:híbrido